"השירות היה אדיב ומקצועי, למרות שהתיק לא היה קל, ואנחנו ההורים היינו מוצפים ברגשות. עו"ד רן שפירא אשר טיפל באופן ישיר בתביעה דאג להפריד בין רגש לתביעה וטוב שכך. זהו התפקיד של עו"ד להיות מקצועי וענייני וכך פעל ביתר רגישות ומקצועיות."
"השירות היה מקצועי, אדיב ויעיל. הצוות הכיר את התיק והייתי מעודכנת בכל שלב של ההתפתחות.
בסופו של דבר, השגנו את מבוקשנו והנני שבעת רצון מהתוצאה.
אשמח להמליץ על משרדכם, ואף המלצתי בפועל, וזאת בגלל המקצועיות והיעילות, וכמובן מבחן התוצאה."
"כשנפגשתי עם עו"ד אלמוג ועו"ד שפירא קיבלתי את אותה ההרגשה.
במהלך הטיפול עודכנתי כל העת לשביעות רצוני. גם המזכירות היו מאוד נחמדות ומקצועיות.
אני מרוצה מאוד מהתוצאה בתיק ואשמח להמליץ על משרדכם. מדובר במשרד אמין ביותר והכי חשוב, עם תוצאות."
"נפגשנו וטופלנו על ידי עו"ד רן שפירא. השירות שקיבלנו מצוות המשרד היה מצוין, בכל שלב משלבי ההליך המשפטי. זכינו ליחס אדיב ושירות מקצועי ויעיל הן מעורכי הדין והן ממזכירות המשרד. עודכנו בכל שלב ושלב במהלך הטיפול בתיק. המשיכו כך!"
הקודם
הבא
לקבלת מדריך הזכויות במייל:
פנייתכם חסויה ואינה כרוכה בהתחייבות
כמה מילים מאת מחברי מדריך תביעות רשלנות רפואית
מדריך תביעות רשלנות רפואית מוגש מטעם אתר LawTip, פורטל משפטי, אשר הוקם במטרה לסייע לכם, הציבור הרחב, במתן כלים משפטיים מעשיים, מידע ופתרון משפטי אודות זכויותיכם בתחום דיני הביטוח והנזיקין.